تبدیل شدن به یک مشاور ملکه
نوشته شده توسط : لوکس

وكيل در مشهد

هر وکیلی می تواند برای تبدیل شدن به یک مشاور ملکه (QC) برای تشخیص مشارکت طولانی مدت در حرفه وکالت اقدام کند ، اما این وضعیت فقط برای کسانی که در شرایط استثنایی به عنوان وکیل فعالیت می کنند اعطا می شود. این مرحله که به آن "فراخواندن به نوار داخلی" یا "گرفتن ابریشم" گفته می شود ، بسیار معتبر تلقی می شود و گامی در حرفه بسیاری از قضات نیوزلندی بوده است.

بر خلاف سایر حوزه های قضایی ، اصطلاح "وکیل جوان" برای اشاره به وکیلی که دارای گواهی نامه حرفه ای به عنوان وکیل دادگستری است ، اما توسط وکیل دادگستری ارشد دیگری استخدام می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی ، وکلای دادگستری در پنج سال اول فعالیت خود هستند و هنوز واجد شرایط نیستند که تنها به عنوان وکیل مدافع فعالیت کنند. تنها وکلای دادگستری (یعنی وکلای دادگستری که در وکالت دیگری مشغول به کار نیستند) که وکیل ملکه نیستند ، هرگز به عنوان وکیل جوان معرفی نمی شوند.
نیجریه
در نیجریه ، هیچ تفاوت رسمی بین وکلا و وکلای دادگستری وجود ندارد. همه دانش آموزانی که در امتحانات وکالت - که منحصراً توسط دانشکده حقوق نیجریه ارائه شده است - قبول می شوند ، توسط Body of Benchers به ​​وکیل نیجریه فراخوانده می شوند. وکلا می توانند در هر دادگاه تجدیدنظر فدرال یا دادگاه تجدیدنظر و همچنین هر یک از دادگاههای 36 ایالت نیجریه و سرزمین پایتخت فدرال دعوا کنند. قانون پزشکان حقوقی ، از وکلای نیجریه ای به عنوان پزشکان حقوقی یاد می کند و پس از تماس آنها با وکیل ، وکلای نیجریه ای نام خود را در دفتر ثبت یا فهرست پزشکان حقوقی که در دیوان عالی نگهداری می شود ، وارد می کنند. شاید به همین دلیل ، اغلب از وکیل نیجریه ای به عنوان وکیل دادگستری و وکیل دادگاه عالی نیجریه یاد می شود و بسیاری از وکلای نیجریه ای خود را وکیل دادگستری با حروف اصلی "B.L." می نامند.





:: برچسب‌ها: وكيل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: